Från soffan

Denna dag började med att jag i natt låg och kved av smärta i magen i flera timmar, konstigt och jobbigt. Har bara haft konstiga och jobbiga nätter denna vecka, när jag tänker efter. Jag drömmer alltid väldigt mycket och de senaste nätterna har det varit massa stressande, underliga drömmar. Häromnatten drömde jag till exempel att jag hade jättemycket slem i halsen och stod vid ett handfat och spottade. Det slutade med att jag spottade på riktigt, i sängen! Lite äckligt. I natt hade jag som sagt ont i magen, och har haft hela dagen så fort jag rör mig. Tur att det är ganska stillastående att jobba på fritids, sitter mest och glor eller spelar spel. Det blev dock ingen fotbollsträning ikväll, har istället befunnit mig i soffan sedan jag kom hem, sprungit lite till tvättstugan också. Mannen i huset har stått i köket och bakat cheesecake (frivilligt, jag fick inte ens hjälpa till!), som vi ska bjuda på imorgon när vår lilla vän Jocke kommer hit.

Nu - Loooooooost!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, cheesecake? Då vet jag att han har det bra ;)

2012-04-20 @ 19:54:54
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0