Heja tiden!


Här sitter jag och drömmer om världen.. Det är snart fyra månader sedan jag flyttade hem från Oslo, och jag börjar bli lite trött på den här staden nu, igen. Men jag ska stå ut över sommaren i alla fall, sedan måste det hända något! I sommar förresten, ska jag överge förskolorna och ställa mig i ett kök på Björkbacken istället. Kommer blir jättekul, tror jag! Hoppas jag. Ska inte börja jobba förrän efter midsommar, vilket också känns väldigt skönt. Innan dess ska jag på både Siesta och Hultsfredsfestivalen, och förhoppnigsvis få loss Dea från sitt jobb, så vi kan ha lite semester tillsammans. Åh, vad jag längtar till sommaren nu! Har inte riktigt börjat göra det än, men nu slog det mig hur underbart det kommer bli. Vilken tur att det snart är maj då och vilken tur att tiden går så fruktansvärt fort. Fast jag gillar våren väldigt mycket också, oftast. Inte när det blåser och snöar och regnar dock, men annars gillar jag våren! Nu ska jag läsa lite. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snygging! Dagens blogg är utsedd nu och jag tycker du ska gå in och se om det blev du här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-13.html#comment

annars får du gärna anmäla dig igen. Kul att du var med ! :) Pussis.

2012-04-24 @ 18:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0