Jag gjorde mål!

Äntligen fredag! Har bara jobbat tre dagar denna veckan, men är ändå helt slut. Ikväll fick jag äntligen spela fotbollsmatch igen. Solen sken och jag lyckades på något vis göra mål! Vann gjorde vi också, så det kan ju nästan inte bli bättre. Dock råkade jag slänga mig och landa lite för hårt, vilket gjorde att min känsliga lilla svanskota fick jätteont. Så för tillfället har jag lite svårt att röra mig.. Men det får det vara värt! Nu ska jag återgå till liggande position. Förresten, tycker jag att det är väldigt frustrerande att det ALDRIG är något bra att se på tv. Eller är det bara jag som tycker att det är skit hela tiden? En fredagskväll och det bästa jag har sett var nyheterna. Tråkiiiiiiigt. Ska nog försöka förflytta mig och min man till sängen och se på Lost istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0