Jeg savner Oslo!


ÅH GUD vad jag saknar de här små liven. Har inte pratat med dem på megalänge och vill helst av allt åka till Oslo NU! Men snart ska jag dit, förhoppningsvis.

Helgen börjar lida mot sitt slut och det har inte varit så himla livat. Mannen har jobbat typ dygnet runt, så jag har tjatat lite med mamma, tittat på fotboll och myst med Cicci. I förmiddags tog vi en sväng på en konfirmation och åt lite smörgåstårta, men sedan var det back to work. Jag tog med mig min onda svans på en promenad och sedan åt jag lasagne och äppelpaj hos mor. Ikväll underhåller jag mig med att springa upp och ner till tvättstugan. Jag hatar vår tvättstuga, det är alltid uppbokat nästan två veckor framåt, vilket är fruktansvärt irriterande! Värdelöst att man bara kan boka en tid åt gången också, för den enda tiden som finns nu, fram tills den 13:e är nu på lördag kväll mellan klockan 19-22. Jag tänker INTE tvätta då. Så får väl vänta i två veckor då...

Imorgon är det Valborgsmässoafton! Även om det mest är en bra ursäkt för att ha fest, så tycker jag faktiskt att det är väldigt mysigt. Det är snart vår och man grillar och.. Ja, det är snart vår och man grillar!!! Jag och Dea ska till Cicci och Rickard och äta och dricka. (Oj vad mycket "och" det blev i den meningen!) Det ska bli kul, i alla fall, men först ska jag jobba hela dagen vilket är asgött, för det blir dubbelt betalt på klämdagar! Tjoho! Nästa månad kanske jag till och med har råd med hyran, vore ju trevligt faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0