Zzzzzzzzzz......

Nu har tittat på så mycket tv och dator idag att mina ögon och mitt huvud är helt slut. Har suttit halva kvällen och försökt fixa en bloglovin-ikon. Och guuuuud så fin den blev! INTE! Men bättre än inget.. När den här bloggen blir stor och känd och jag tjänar massa pengar, ska jag anställa en personlig designer. Bara så ni vet. Nu ska jag nog stänga av alla elektroniska apparater (förutom lampan) och lägga mig och läsa istället. Fick fem av böckerna i Beck-serien av pappa i julklapp och är nu på den näst sista boken. Väldigt spännande för tillfället, så ska nog ta och bli klar med den snart, så jag kan börja på en ny. Har läst klart av det mesta i kurslitteraturen som "ska" vara läst denna vecka, så nu kan jag ta en paus från pluggandet en stund. Det kommer kännas konstigt men SKÖNT i juni när kursen är slut. Då har jag mina allra första högskolepoäng - 30 stycken till och med!

Förresten, så fick jag besked från polishögskolan förra veckan. Jag sökte ju för första gången och har verkligen inte räknat med att komma in än på ett tag, känner mig inte riktigt redo för det heller, vill göra lite annat först. Och jag kom inte in, vilket känns lite tråkigt såklart, men det gör absolut ingenting. Jag är bara helt sjukt glad och stolt över att jag fick göra alla testerna, hade inte väntat mig någonting nästan. Nu har jag i alla fall sökt lite fler kurser till hösten, hoppas mest på att få läsa Kriminologi.

Nu hör jag hur sängen och boken ropar på mig där inne, elleeeeeer? Bäst jag drar i alla fall.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Two Trollfaces - En Humorblogg

VAR GÄRNA MED I VECKANS BLOGG:

http://twotrollfaces.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment

KRAM<3

2012-04-25 @ 10:49:45
URL: http://twotrollfaces.blogg.se/
Postat av: Matilda ♥

Sv: Roligt att du är med och tävlar i Veckan's blogg!

Meddelar när 3 vinnare är utsedda!



Kram http://nattstad.se/matildagyllenhammar

2012-04-25 @ 19:30:22
URL: http://nattstad.se/matildagyllenhammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0