Har skaffat ett liv

Hej och hå, här var det dött. Beklagar, men jag har haft lite av ett liv de senaste dagarna. Mest jobbat i och för sig, men det är väl det livet går ut på? Eller nåt.
 
Helgen var ju som sagt väldigt festlig och lördagens 50-årsfirande var väldigt roligt det med, jag var lite slut bara. I söndags chillade vi i skogen ett tag, åt våfflor och sedan var det soffläge hemma HELA dagen. Jag har inte varit ledig på en söndag sedan jag började på Björkbacken, så det var helt obeskrivligt skönt.
 
Idag är jag ledig fram till fyra och har gjort massa nyttiga saker. Städat vår svinstia till hem, sprungit, ätit smoothie och gjort ärenden på stan. Köpte faktiskt bara tråkiga nödvändigheter, förutom ett halsband för 10 kronor. 
 
Nektarin, banan, yoghurt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0