Njutar'n

 
Ungefär så här mycket njöt jag av min ryggbiff på Bryggan igår (Hannas bild). Det var najzzzzzz. Vi lyxade även till det med en underbar förrätt och jag tog en drink till efterrätt, men o r k a r inte lägga in de bilderna nu, eftersom denna här MacBooken vägrar ha plats för två usb-kablar samtidigt. Värdelöst.
 
Denna söndag började jag totalt utvilad, efter 11 timmars välbehövlig sömn. Först var vi på konfirmation och sedan har jag bara varit med min mor, som nu har åkt hemåt Kristiansand igen. Saknar henne redan efter fem minuter!
 
Nu ska jag försöka röra på mig lite lagom mycket och sedan träffa lite Julia och lite Paulina. Imorgon är det första dagen på den veckan som vi flyttar. Lär bli fullt upp.

Kommentarer
Postat av: anna

haha ser himla gott ut du!

sv: ja eller hur! jag är besatt av dexter men känns ju som en evighet kvar!

2012-08-20 @ 18:34:00
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0