Snor och slit

Förra söndagen, för alltså nio dagar sedan, blev jag förkyld. Jobbig hosta och halsont. Sedan dess har jag knappt ansträngt mig fysiskt, för att det inte ska bli värre. Men inte fan har det blivit bättre heller? Jag har liksom inte tid att vara sjuk. ÅH! Nu har jag börjat producera alldeles för mycket snor också, och ikväll har jag nyst cirka hundra gånger.............
 
Annat som jag har gjort ikväll är att packa, städa, packa, städa, packa, packa och äta lite. Druckit en öl också för att allt ska bli lite roligare. Det går faktiskt väldigt bra för oss och vi får en himla massa gjort här hemma. SKÖNT!
 
Igår putsade jag fönster för första gången i mitt liv. Det var inte så lätt som jag trodde, men till slut blev det fruktansvärt mycket renare än innan. Nu ser man knappt att det finns några fönster, även om bilden inte riktigt visar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0