Godkväll!

Efter en bra dag på jobbet idag, åt vi uppvärmd lasagne, handlade mat för kommande vecka och sedan lyckades jag få med Pröppen ut på en promenad. Nu tittar jag (mannen har somnat i soffan) på Musikhjälpen och har precis ätit upp det som fanns kvar av vår pepparkaksdeg som vi köpte på Ikea (som vi har bakat noll kakor av...). Älskar Musikhjälpen, för övrigt, har längtat efter det i ett år. Det är typ världens bästa sak! Titta, lyssna, önska!
 
På tal om pepparkakor. Det här gör mig arg. Man ska absolut inte vara rasist, men man ska absolut inte vara rädd för att visa att man är för till exempel PEPPARKAKSGUBBAR. Det är så jävla sjukt att jag inte riktigt vet hur jag ska uttrycka mig. Om det fortsätter så här, kommer det sluta med att vem som helst kan komma in och ta över hela Sverige, för att ingen vågar säga emot ("man kan ju ses som rasist då!"). Nu tror och hoppas jag inte att det kommer gå för långt, men det känns som att någon offentlig och smart person måste gå ut och berätta för folk att man inte kan bete sig hur som helst.
 
Nog om det. Nu ska jag borsta mina tänder och lägga mig i sängen. Kanske läsa lite om jag orkar, annars bara somnaaaaaaa. Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0