Klänningar?

 
Klänning är i princip det sista momentet jag har kvar i min kvinnliga utveckling. Och klackskor då såklart, men jag ser faktiskt inget hopp ALLS där. De senaste två åren har det dock gått fort framåt. Naglar, nagellack, mer smink än mascara, EN kjol, med mera. Klänning har jag dock fortfarande inte känt mig riktigt bekväm i, men jag tänker att nyårsafton kan vara en bra dag att träna på. Därför kommer jag inom en snar framtid att köpa mig en klänning, troligen från Monki.se, då jag inte har tid (upptagen tjej) att köpa i en butik. Det gör det ju såklart lite svårare, eftersom jag inte kan prova den innan.
 
Hur som helst. Jag satsar på de billigaste alternativen och dessa väljer jag mellan. HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den blå! Superfin och jättehärlig!

2012-12-17 @ 21:19:03
Postat av: Bloggmamman

Gillar den blå! :)

2012-12-18 @ 08:33:42
URL: http://www.bloggmamman.nu
Postat av: Felicia

Jag röstar på den gula! Superfin!

2012-12-19 @ 22:39:09
URL: http://frankofil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0