Ruzzle

 
Detta är typ världens bästa spel, vilket jag är helt beroende av för tillfället. Jag kunde ju knappast ta en screen capture när jag spelar, men det går ut på att bilda så många ord som möjligt från en "plan" med bokstäver. Jag går in väldigt seriöst med att spela Ruzzle, utvecklas hela tiden och försöker få så många utmärkelser som möjligt. Vissa känns ganska omöjliga, men som ni ser har jag i alla fall fått 51% än så länge. Jag har till och med spelat matcher på engelska och norska för att få en utmärkelse. Så fort jag får en ledig stund spelar jag och ibland har jag spelat så mycket under en dag att när jag blundar på kvällen är det enda jag ser ord som bildas och poäng som flödar. Spela vettja och sök på l3ll om ni vågar spela mot mig :))))))))))))))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0