Är jag psykiskt sjuk?

Jag är lite i chock och ska försöka förklara varför. Jag vet inte om jag har nämnt det här, men två gånger det senaste halvåret har jag drömt två sanndrömmar. Första gången drömde jag att vi hade fått en Vimmerbytidning (får det någon gång ibland även om man inte prenumererar) och morgonen efter låg de en Vimmerbytidning på dörrmattan.
 
Andra gången hade vi planerat att åka till Västervik och se bio med Cicci och Rickard och natten innan drömde jag att Cicci skickade ett sms och sa att den filmen inte gick i Västervik den dagen. Exakt samma sak hände dagen efter.
 
INATT drömde jag att jag såg en lapp (kommer inte ihåg exakt var) där det stod att vi var tvungna att plocka bort alla saker på balkongen för Vimarhem skulle fixa nåt där. Tänkte inte så mycket mer på den drömmen sen, förrän jag kom hem förut och det LÅG en sådan lapp här.
 
Är det något fel på mig? Är jag synsk? Är jag sjukt? Är detta normalt? Jag blir lite rädd.............................. Men känner mig samtidigt lite cool. Som att jag har fått en gåva. Tänk om jag kan förändra världen med detta?!

Kommentarer
Postat av: Jullan

Hahahaha ;-)

2012-07-12 @ 14:52:30
URL: http://Jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0