Att bota bakfylla

- Sov länge och väl
- Drick allt du kan komma åt; vatten, mjölk, saft..
- Ät något gott och frächt
- Lyssna på göttig musik, typ Tallest man on Earth
- Tvätta dig och ta på dig sköna kläder
- Gå ut och få frisk luft, men rör dig inte för mycket
- Spendera kvällen på en 50-årsfest. Gärna ute i skogen, med mycket mat och fri bar
 
 
Så ser alltså min dag ut. Jobbade igår och sedan var det fest i Källängen och jag skulle ta det lite lugnt tänkte jag. Det gick sådär. Nu börjar jag ladda för nästa fest, SEE YAAAAA!

Kommentarer
Postat av: anna

haha bra tips där du. jag kan dock aldrig dricka ngt när jag är bakfull vilket är sjukt för det är ju precis det man behöver.

2012-07-30 @ 12:11:11
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0