Fredag den 13

Än så länge har min dag varit mycket bra. Känner mig lite trött men glad. Det kan väl knappast bil värre än min förra fredag den 13. Den dagen började med att jag försov mig, glömde glasögonen och fortsatte med att jag fick huvudvärk och var allmänt sur. Tills sist lyckades jag dra och träna med nycklar och telefon kvar i hemmet och de övriga två nycklarna till lägenheten var på ett flygplan och i Kisa. Efter det tog oturen slut och de sista timmarna på dagen blev helt okej. Verkar ju som sagt ha turen med mig idag, PEPPAR PEPPAR!
 
Igår fick jag antagningsbesked. Har ju sökt lite kurser till hösten och vill gärna läsa någon av de samtidigt som jag jobbar där nere i solen. Valde Kriminologi 15p som förstahandsval och var väl mest inställd på det. Men eftersom jag kommer jobba heltid, funderar jag istället på att ta en kurs som heter Genusvetenskapliga perspektiv på kriminalitet. Den är på 7,5p och pågår bara i åtta veckor. Ska fundera lite på det däringa..
 
Klockan fyra är det jobb hela kvällen och efter det ska jag se film och äta godis. Imorgon ska jag umgås med mamma innan jag åker till Ishult och Dampfestival. KUL! Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0