Ännu en fin kväll

I torsdags fyllde lilla Paulina 21 år och då kom hon även hem till byn, så igår firade vi henne lite med mysfest i Solnehult. Grillade såklart, gjorde lite drinkar, spelade lite spel och somnade kanske lite för sent, men det var det värt.
 
Idag har jag varit totalt slut, men ändå fått förhållandevis mycket gjort. Har spenderat dagen hos mamma (och brorsan numera) för det mesta och packat ihop en massa saker, slängt lite saker och kört saker till ett förråd. Sedan tog jag det lite lugnt en stund innan mamsen och jag gick en långpromenad. Nu passar jag på att se på fotboll innan mannen återvänder till hemmet, efter en jobbhelg i Borgholm. Ska krama sönder honom tänkte jag och sedan sova som en stock för imorgon är det jobb igen. Ciao!
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, jag gillar att Frank ser skräckslagen ut!

2012-06-28 @ 19:24:43
URL: http://frankofil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0