Beslutsångest

Kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska ta mig ut och springa i regnet eller stanna inne och götta ner mig i soffan. Hinner absolut med båda två, men jag känner att det får bli allt eller inget. Antingen hurt eller megamys. Är jätte löpsugen, men känner mig å andra sidan inte helt okej i kroppen, så jag tror att det får avgöra saken. Jag stannar inne, lägger mig i soffan halvnaken, käkar glass och doppar fötterna i ett bad. Där har vi det!

Sambon åkte till Borgholm i morse för jobb så jag ska njuta av ensamheten hela kvällen. Tänkte försöka packa och lägga mig tidigt, för tåget till Oslo går klockan 06 imorgon bitti. Åh vad jag längtar efter att få träffa de små liven! Min gamla au pair-vän Julia hade visst planerat in att åka dit samma helg, så det kan ju nästan inte bli bättre. Kul kul kul!

Om ni undrar vad som hänt med maten på den här bloggen, så förstår jag er, för det undrar jag med. Det är inte så att jag slutat äta, men har bara inte ätit något tillräckligt intressant senaste veckan. På Siesta var det lite langos, hamburgare, viltkebab och sånt, och annars i veckan har det varit lite hux flux med maten. Igår lyxade vi dock till det med plankstek, men var för ivrig och tankspridd för att fotografera. Gött var det i alla fall. Idag tänker jag micra resterna av den, så blir inte mycket att ha där heller. Så äreeeee.

Kommentarer
Postat av: Julia

As gött att vi ska dit samma helg juuuuu!! ;-D

2012-06-07 @ 23:41:14
URL: http://Jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0