Känslig tjej

Hej. Jag försöker återhämta mig efter en helt underbar festival, men det är fan inte lätt alltså. Var totalt DÖD igår, men kunde inte somna överhuvudtaget. Jobbigt läge. Hade även ont i halsen hela natten och vaknade som ett lik. Så jag tog mig friheten att sova till cirka halv ett. Nu är jag lite mer levande, men känner mig ganska slut, kan inte ens äta. Ska väl slänga upp några bilder så småningom också.

Sitter nu och försöker läsa ikapp alla bloggar. Hittade det här hos min älskade HanaPee. Det är så fint! Jag började gråta när jag såg den. Kanske för att jag har mens. Eller är sjuk. Eller för att min högsta önskan är att kunna sjunga fint. Eller så var det helt enkelt så jävla bra att det är normalt att gråta till. Titta! Lyssna! Njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0