Rensa! Pausa! Packa! Pausa!

Idag har jag sovit ut och känner mig som en människa igen! SKÖNT! För tillfället sitter jag hos mamma och tanken är att jag ska rensa och packa här, eftersom att hon flyttar ut ur denna lägenheten den sista juni. Samtidigt som jag rensar och packar, lyssnar jag på musik. Musik av artister som kommer att spela på Hultsfredsfestivalen och JESUS vad bra musik det är! Hittar nytt och bra hela tiden. Nu får det duga dock, kan ju inte ränna på konserter hela tiden, måste vila också.

HÄR är min Hultsfred-lista på Spotify.



Så här ser jag ut när jag rensar och packar. Jag sjunger samtidigt om ni undrar varför jag ser ut som jag gör. Kan inte riktigt motstå, även att jag redan är hes och jävlig. Grät lite nyss också. Läste massa gamla lappar jag fått från Paulina. Hon är fin hon.

NU! Back to work! (Funderar på att smygäta lite rabarberpaj från mamsen också...........) Redan failat eftersom att hon läser bloggen... Men TACK mamma, det var jättegott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0