Är den verkligen värd 800 miljoner?

Bildkälla

 

Nu är jag ingen konstexpert och jag vet att Munch är en väldigt legendarisk konstnär. MEN detta "konstverk" föreställande en skrämmande, ful människa som skriker, KAN inte vara värt 800 miljoner. Och VEM har ens så mycket pengar och väljer att lägga dem på en tavla?

Sånt här kan jag bli helt störd på. Folk som har så äckligt mycket pengar och spenderar dem på egentligen helt obetydliga saker. Alltså, för 800 MILJONER kan man fan ge mat åt hela världen. Nästan i alla fall. Jag hoppas att jag hade valt det istället för en konstig tavla om jag hade haft så mycket pengar.


Kommentarer
Postat av: spiderchick

jag pluggar marknadsföring :-)

2012-05-03 @ 21:29:29
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Jullan

Hahaha, jag vet en som skulle kunna ;-) du känner honom också... Dock är de nog för "normalt" för honom ;-)

2012-05-04 @ 11:16:49
URL: http://Jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0