JA jag kommer utvecklas och JA jag är lämplig

Jag har kanske glömt att nämna det, men jag kom inte in på Polishögskolan till hösten. Jag hade inte räknat med att bli antagen och har andra planer för livet just nu, så blev mest lättad av beskedet. Men nu har jag fått hem mitt psykologutlåtande från Rekryteringsmyndigheten. Det var väldigt kort och sammanfattat, men beskriver exakt hur det är. Vad jag själv anser om mig och själv och varför jag skulle bli en bra polis och sedan den uppfattning psykologen fått av mig och mina egenskaper. Det är egentligen helt sjukt att en person kan beskriva en annan så rätt efter en timmes samtal. Det är i alla fall otroligt skönt att de fått rätt uppfattning om mig och att jag är LÄMPLIG! Tjoho! Ska bara utvecklas i några år till och sen ska jag minsann bli polis.

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Coolt!!

2012-05-15 @ 20:39:04
URL: http://Jullan.finnen.se
Postat av: Julia

Bara så du vet, nu behövs ekar verifiera min klommentsr hos dig!! Sånna konstiga tecken och siffror :-/ som du gjorde ett inlägg om för ett tag sen.

2012-05-15 @ 20:41:19
URL: http://Jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0