Jag får liksom ingen ordning



De här bilderna har jag förresten tagit helt själv, när jag och Therese fick fotopass till en konsert i Linköping. Sjuk upplevelse!

Nu är det så här va. Det här var den första mannen i mitt liv. Mannen som sjunger som en gud och skriver texter som om han kunde se allas känslor. Mannen som var min första idol och som alltid kommer ha en speciell plats i mitt musikhjärta. Har aldrig slutat lyssna på hans musik och kommer nog aldrig att göra det heller.

Nu är det ett tag sedan jag såg honom live, kommer inte ens ihåg? Men på lördag. På lördag klockan 00:00 avslutar Lars Winnerbäck min första Siestafestival och jag kommer att stå där lycklig bredvid min Paulina. Lika lycklig och rörd som varje Winnerbäck-konsert jag har varit på.

För övrigt så är jag så jävla pepp på hela Siesta att jag inte kan koncentrera mig på något annat överhuvudtaget!!!!!! Åker på torsdag morgon och klockan 15 drar det igång med Royal Republic. Kan ju inte bli hårdare start på det hela. Tänkte fixa ihop ett litet personligt schema, mest för min egen skull, men ni får plågas med det också. Höhö!

Någon mer som ska dit ellööör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0