Linnea åt lampa, lös i magen



Igår hade jag läsarrekord - 17 stycken! Lite kul att det går uppåt ibland faktiskt. Idag är jag ledig från jobb och råkade sova som en stock till halv elva.. Låg lite efter i tidsschemat redan från början alltså. Men jag har ändå lyckats promenera lite, göra ärenden, städa, plugga, äta och chilla. Min diet är inte speciellt spännande för tillfället, då min mage är ur form. Igår och idag har jag ätit så mycket som ris, blåbärssoppa och.. mer ris och blåbärssoppa! Toppade riset med lite majs idag, får se hur det går. Nu ska jag gå hem till mamma och hämta post och få råd. Min supermamma är inte bara mamma, utan även personlig doktor, psykolog och alltiallo. Väldigt smidigt! Längtar till nästa helg när jag och min vän Mamman ska iväg och vandra och mysa. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0