MANGO!




Idag fick jag äntligen i mig min efterlängtade mango. Russin är också en stor passion i mitt liv, så det blev en lyxfrukost, kan man säga. Solen har gjort sitt också, dock har studerandet gått åt helvete. ORKAR INTE. Det kanske låter mesigt när det bara är en liten tenta kvar, men jag har noll motivation och noll energi till det just nu. Så jag läser lite här och där och så får det gå som det går.

Egentligen känner jag mig inte ens så pepp på att spela fotbollsmatch heller. Är bara osugen. Vet inte vad jag vill göra? Typ ligga i någon slags fåtölj i ett iskallt, glittrande hav och käka mango. Ja! DET vill jag göra.

Tills den drömmen går i uppfyllelse får jag glädja mig med att jag om en vecka packar inför festival och all ångest är borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0