Måste bli bättre på rubriker.....



Här sitter jag i fåtöljen, mätt och go'! Har ätit underbar panerad fisk, quinoasallad och RÖDBETOR.

Igår var vi som sagt på ALV och det var jättemysigt! Lite typiskt barn dock, att prata om och längta till att gå dit och tjata om Pippi och bullar och saft och korv och allt flera dagar i sträck. Sedan när man väl kommer dit och äter det goda fikat och tittar på en jättebra teater, är det väldigt mycket "det var inte gott", "jag vill inte ha", "jag vill gå hem", "jag måste kissa", "jag vill gå dit istället" och så vidare. Trots allt detta hade de nog väldigt kul och det är väl huvudsaken.

Efter arbetsdagen slängde jag i mig lite uppvärmd moussaka och sedan var jag på möte på mitt blivande sommarjobb. Det var trevligt och jag längtar lite till att börja jobba där och göra något annat (även om jag gillar barnen i Bullerbyn väldigt mycket). Igår kväll spelade jag match och det blev 1-1. Alla sprang och sparkade och passade och tacklades hej vilt, men det räckte visst inte ändå. Skönt att inte förlora i alla fall. Idag slutade jag halv två och då trampade jag ner till stan och fyllde cykelkorgen med öl. Sedan dess har jag slöpluggat/slösurfat. Nu ska jag försöka studera lite till och sen är det träning. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0