Rehab

I helgen var vi i Linköping och hade det kul. Åkte dit i fredags direkt när jag slutat och kom hem igår eftermiddag. Har inga bilder att visa men kan berätta att det var superdupermegakul! Mycket öl, ännu mer dans och lite fotboll. I fredags var vi ute på nåt ställe som hette Platens och det var så himla bra att jag skulle vilja gå dit varje helg. Det var så bra musik att jag inte kunde stå still en sekund ens. Sjukt kul!

Nu försöker jag återhämta mig, vilket inte verkar helt lätt. Jobbade några timmar i förmiddags och när jag kom hem somnade jag i soffan. Nu sitter jag i sängen med en värmekudde på min mage (som inte mår som den ska) och lyssnar på Siesta-musik. På torsdag är det TVÅ veckor kvar! På torsdag ska jag även springa Vimmerbyloppet för första gången på massa massa år. När jag var liten sprang jag alltid det, fast bara 1 kilometer. Nu har pappa övertalat mig att springa 5 kilometer med honom, ska bli askul! Annars är det som vanligt denna vecka också. Lite jobb, lite plugg och lite fotboll. I helgen har jag NOLL inplanerat, vilket känns så himla skönt! Ska bara vara och hoppas att solen skiner.


Kommentarer
Postat av: Julia

Platens var enda stället vi var på sålänge jag bodde i Linköping ;-)

2012-05-14 @ 17:22:18
URL: http://Jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0