Saker jag ska investera i när jag har pengar över

(Kan också ses som en önskelista, om någon har lust att ge mig en gåva)
  • LINSER! Älskar mina glasögon och trivs i dem, men vill gärna inte ha de heeeeela tiden. Och har märkt att jag ibland blir helt snurrig när jag tar av mig dom, till exempel när jag ska träna.
  • En ryggsäck
    Gärna en kånk, men då måste jag ha 699 kr till övers..

    Annars en brun i skinn, typ en sån här

  • En liten radio att ha i köket.
  • Krukväxter! Vår lägenhet är väldigt livlös och vissen på den fronten.
  • Tågbiljetter till och från Hässleholm och till och från Oslo.
  • Solglasögon. Köpte ett par nya för ett tag sen, men de verkade inte gilla mig, utan valde att försvinna första gången jag använde dom.

  • Ge tillbaka lite till man och mor och far, som har bjudit lite extra under min fattiga månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0