Verifiera din kommentar - nej tack!

Sedan jag startade den här bloggen har jag försökt anstränga mig lite för att folk verkligen ska läsa den. Det är liksom lite roligare att skriva då. Så jag sitter och klickar runt på en väldans massa bloggar och kommenterar lite här och där. Men åh, vad jag hatar när man måste verifiera sin kommentar genom sådana här dumma grejer. För det första tycker jag att det är allmänt onödigt och för det andra så har jag så himla svårt att se var det står överhuvudtaget! Är alltid så osäker och har fått för mig att jag inte kan chansa, så jag sitter och trycker på "försök med annan text" tills det kommer något som jag absolut ser vad det är, vilket oftast dröjer ganska länge. Sedan tycker jag att det känns lite fånigt att behöva skriva massa nonsens-ord för att en liten kommentar ska få synas på en blogg. För det är väl sällan det verkligen är riktiga ord? Och på vilket språk i så fall? Men det kanske bara är jag...

VAD står det här till exempel?! Ingen aning.


Kommentarer
Postat av: Jullan

Håller HELT med dig!!! Så jobbigt. Tack för kommentaren <3

2012-05-04 @ 11:21:10
URL: http://Jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0