Dagens i-landsproblem



Det är för ljust ute för att kunna ligga vid poolen och läsa bloggar på mobilen. Ser inte bilderna alls. Plus att alla flugor i hela Europa (minst tio iallafall) cirkulerar runt min kropp. Och flugor, hörrni ni, det är bland det värsta jag vet. Speciellt när de är på mig. Därför ger jag nu upp och går och lägger mig i soffan istället. Måste börja tänka på mat också. Inte laga än, bara tänka på vad vi ska laga.

Klockan 19 ska jag förresten på något slags sminkparty. Ja, ni läste rätt! Jag, Linnea Ericsson ska på sminkparty. Kolla på smink, dricka cava, äta cupcakes och snacka skit. Allt som jag älskar! Jag tänkte gå dit mest för att jag vill komma ut i civilisationen och träffa människor utan min man. Och kanske att jag köper mig något smink också. Trevligt blir det nog iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0