Grattis i efterskott, jag!





Igår var det alltså min födelsedag och den var fin, men vi firade som sagt mest i lördags. Jag öppnade paket från bror och mor och shoppade lite för pengar jag fått av pappa. Massa MARABOU-choklad, två armband, shortsen ovan, en stickad lila tröja och fyra par trosor rikare, åt Dea och jag lite halvfärdig tårta innan vi somnade i soffan. Det var en bra dag och jag älskar fortfarande att fylla år! Dock är det alltid lite extra fint att kunna fira med hela familjen också, vilket jag inte gjort på två år. Saknade alla lite extra igår..

Men nu är det en ny dag och jag är inne på mitt 22:a år i livet. Det känns bra! Nu ska jag lätta på trycket i urinblåsan och sedan hitta något att göra här i huset. Julia och Liza är båda sjuka, så de sover mest. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0