Moppekille och tv-serier



Så här cool är min kille på sin scooter. Där bak brukar jag sitta och krama honom väldigt hårt och skratta/skrika, beroende på om jag är rädd eller inte. Men oftast är det roligt och en vacker dag kanske jag vågar köra lite också.

För någon månad sen började vi se på Sons of Anarchy, en serie som handlar om ett motorcykelgäng. Nu har vi snart sett färdigt fjärde säsongen och det är sjukt bra. Nu kan jag sätta mig in i det lite bättre, känns mer verkligt nu när jag bor med en som kör moppe liksom.......

How I met your mother började vi ju också se när vi kom ner hit, det är fan den bästa serien jag vet! Har sett allt som finns för tillfället, åttonde säsongen går nu. Efter Sons ska vi börja se mitt älskade underbara bästa Dexter från början.

Ehm ja. Det var vad jag ville säga idag. Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: charlottenpotten

ÅH serier. jag har precis sett klart min andra serie någonsin. Det va oc.
Nu ska jag kanske börja på antingen 1. desperate housewifes, 2, dexter 3, the wire. hmmmmm........

Svar: åh O.C har jag sett många gånger, älskar det. se dexter för sjutton! så jävla bra.
Linnea

2012-11-15 @ 09:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0