Palmitos Park

Idag är de båda små barnen lediga från skolan och minibarnet är på äventyr med sin mamma och pappa. Så jag tog med Vendela och Cody och mina gäster till Palmitos Park, megakul faktiskt! Har sett massa djur såklart, delfinshow och fågelshow. Nu har Pröppen tagit över lekandet och jag vilar ut så gott det går. Så fort Timmy och Liza kommer hem drar vi på middag med paps och co.



Denna bild säger väl ganska mycket. Vendela var obotlig lycklig, Cody glad men vimsig och jag gick runt med två väskor på axeln och såg allmänt rörig ut. Men roligt var det!

Kommentarer
Postat av: undefined

härlig bild på er :)

2012-11-04 @ 12:45:39
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0