Tillbaka till vardagen

 
Lite så här har det sett ut denna vecka. Vi har ätit massa god mat, låtit oss bli bortskämda av fadern min och igår gick vi bland annat på en liten vandring bland bergen. Helt underbart. Hela veckan har varit underbar, älskar att min pappa, Åsa och Maja har varit här. Men nu har våra första besökare lämnat ön och Dea och jag är åter ensamma. Nej, det är vi ju inte, men det känns väldigt tomt..
 
Och jag har SVINONT i halsen. Har förträngt det i några dagar nu, men snart går det inte längre, vågar knappt svälja.. Är inte snorig och har inte ont någon annanstans. Bara en smärtsam och svullen hals? Orkar inte det. Hoppas att det går över av sig självt, för jag kan inte göra mer än att vara stilla och äta/dricka honung.
 
Nu ska jag göra ett desperat försök att steka min kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0