Måndag monday lunes

Helgen blev väl ungefär som jag tänkt. Ingen container i fredags, irriterande! Förhoppningsvis i eftermiddag, annars imorgon. Men jag förväntar mig inget av detta land. Lite för mycket mañana mañana ibland, funkar inte alltid. Massage och shopping uteblev tyvärr också, men vi var på en väldigt trevlig loppis. Igår spelade vi tennis och åkte ner till havet vid Vecindario och tittade på vindsurfare. Så himla cool sport alltså!

Jag vågar nästan inte skriva detta men jag sitter här nere i den konstanta värmen och saknar den svenska hösten LITE. Den kalla men friska luften, brandgula lövträd och gosiga kläder. Känner mig lite otacksam mot Grankan, men jag gillar verkligen alla årstider så jag kan inte låta bli att känna så här. Men sen är ju inte hösten så fin HELA tiden och jag saknar verkligen inte pissregn och kalla vindar. Så jag är rätt nöjd med 27°C och havsbris.

!Adios amigos¡

Kommentarer
Postat av: anna

vindsurfing är skitcoolt! var mkt sånt i palma också :D

haha det där är ju typiskt att man liksom alltid saknar den årstiden man inte är i ;P passa på att njut för här i gbg är det storm och regn!

Svar: verkligen, blir nästan sugen på att lära mig! kan väl inte vara så svårt? ;)
haha exakt, och jag får försöka tänka på storm och regn istället för den fina med hösten. :)
Linnea

2012-10-01 @ 20:51:41
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag förstår att du saknar hösten. Förvisso regnar det rätt mycket nu här i Stockholm, men träden är så fina! Och det luktar så där friskt i luften, riktigt härligt. Men, om en månad är det november och då är det nästan alltid lite för grått. Så sakna inte Sverige för mycket, njut av Gran Canaria så länge du är där! Tycker det är så himla kul att du bloggar nu när SumSeven-bloggen knappt existerar. :)

Svar: ja det är precis det jag saknar! men precis, november brukar inte vara något vidare. åh tack, jag tycker också att det är väldigt kul, men saknar sum7-bloggen faktiskt. och verklighets-sum7, hoppas vi ses snart!
Linnea

2012-10-02 @ 10:00:57
URL: http://frankofil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0