Oct. 17, 2012



Biljard har blivit det nya tennis, nu när allt varit lite rörigt. Då sportar vi istället på fredag -och lördagkvällar. Sedan vi flyttade in i på lagret har jag levt helt tvärtemot vad jag brukar, ätit massor och tränat inget, ibland har jag till och med anat risk för fetma i min kropp. Det känns inte något vidare bra nu efter snart två veckor. Tur att jag kan kontrollera min tillfälliga sjukdom och släppa lös mina sprittande ben så fort ro i tid och rum finns.

Just nu sitter vi i receptionen på Playmar, där vi en gång började. Ska titta på en bungalow om en halvtimme och försöker få tag på flera. Till helgen kommer vi med all säkerhet ha ett hem!

Ro kommer inom en snar framtid att infinna sig i min själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0