Jag börjar med att be om ursäkt...

... för obefintligt bloggande. Men sedan det senaste inlägget har mitt liv tyvärr inte haft plats för att spendera tid framför datorn. Om jag ska vara helt ärlig, kommer jag inte ens ihåg vad jag har gjort, när jag inte har jobbat eller styrt med flytt. Kanske kan hitta några bilder på det någonstans...
 
Nu är det i alla fall så här att jag bor på Gran Canaria, sedan åtta dagar tillbaka. Vi har inte haft tillgång till internet förrän igår, då vi första veckan bodde på ett sunkigt ställe där vi inte ville vara en minut för länge. Seriöst, det var inget vidare. Hård säng, hård soffa, hårda kuddar, äckligt badrum, dåligt kök (fick stötar av vattnet ibland), trasigt kylskåp och läckande avlopp. Och så vidare.
 
Men så igår, äntligen! Då fick vi flytta in i vår bungalow i Maspalomas. Och det är så himla fint och bra att jag blir helt lycklig när jag tänker på det! Imorgon ska jag börja jobba som au pair igen och Timmy och Dea drar igång sitt projekt för fullt. Har tagit lite bilder, men glömmer hela tiden kameran när jag går till receptionen, som är stället där vi har internet just nu. Vi ska fixa oss ett eget typ imorgon.
 
Nu ska jag ta min bok och lägga mig i en solstol. Adios amigos!
 

Och i brist på bilder, får ni en sån här fuling på mig, förlööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0