Nemas problemas

Hola amigos! Allting bara flyter på så himla bra här nere på Grankan, det finns liksom inga problem. Tre dagar på nya jobbet har gått och det fungerar väldigt bra, idag körde jag till och med bil. På kvällarna har vi roat oss med att träna, för det mesta tennis! Det är så sjukt kul, fast ganska svårt fortfarande. Men när det går bra är det asroligt! Igår hyrde vi även en bil, som vi ska ha i en månad, så nu kan vi utforska ön lite lättare. Jag ska även skaffa mig en cykel inom en snar framtid - vågar inte åka moped.....
 
BILDBOMB!
 
 

En barnfamiljs bagage och en söt kille som dricker öl. (inom en timme efter att planet landat blev vi bjudna på vår första öl, sedan har det bara gått utför..)

Playa del Ingles

Turisterna badar fiskbad

Vi bor bland de vita husen där nere!

Amadores

Åkte på en partybåt med fri bar, på bild Partytysk #1

Partytysk #2

Utsikten från där vi bodde första veckan........................

Våran utsikt nu..................

Nedervåningen i bungalown. Skulle ta en bild på övervåningen också, men glömde bort det eller nåt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jesus Vad fint ni har det!!! / links

2012-09-07 @ 11:34:59
Postat av: sofia

Vet inte hur manga ggr jag har gatt u mordarbacken dar innan man kommer "hem" och hur manga ggr jag ramlat full ner for trappan i bungalow haha ;) Fyfan va manga minnen jag har fran PlayMar! Om du traffat nagra som heter Louise och fredrik svenskar fran Malmo halsa fran mig :)

2012-09-07 @ 14:47:50
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0