Den faktiska söndagen

 
Tidigt imorse drömde jag en konstig dröm där jag sprang runt, runt, runt i en liten cirkel väldigt länge och när alarmet ringde och jag vaknade, var jag helt yr på riktigt! Mådde illa och tvingade i mig frukost och sedan var jag lite yr ända tills jag kom till jobbet... Asäckligt! Och väldigt sjukt att jag drömde att jag sprang så intensivt att jag är yr när jag vaknar..
 
Sedan jobbade jag en sväng, nästan helt klar i huvudet, och när jag kom hem tog vi en tur med moppen upp mot bergen. Njöt av utsikter, åt äpple och sedan vände vi hem igen. Nu är det korv stroganoff på g och sedan film i soffan. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh så vackert!

2013-04-10 @ 16:51:04
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0