JAG ÖVERLEVDE!

Är nästan precis hemkommen från frisören och jag är glad, nöjd och lättad. Vi förstod varandra och hon tvättade och packade in mitt hår, konstaterade att det var väldigt torrt ("hehe, siiii" sa jag då och skämdes lite), klippte mina små toppar i tre minuter och lockade det sedan i en halvtimme. När hon frågade på vilken sida jag har benan, fick jag hjärnsläpp och tittade i spegeln och svarade, vilket såklart resulterade att det blev helt fel sida. Smart tjej ju! Men nu är benan på rätt sida och mitt hår har kanske aldrig varit så här lent. Underbart.

Solen är verkligen så sjuuuuuuuuuuukt stark nu, hade fejset rakt i solen i kanske en kvart på jobbet. Wö på näsa, om man säger så.
 
Allt för idag. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0