No tengo tiempo para bloggning

Det blir lite fullt upp den här veckan och jag har knappt öppnat datorn sedan Hanna anlände. Igår myste vi med tacos efter jobbet och sedan var vi på BIO! De dubbar ju ALLT i detta underbara land, men här nere i turistparadiset finns en bio där de visar filmerna på engelska. Och bion är UTOMHUS! Fattar ni var mysigt eller? Gosa ner sig i en soffa med en filt och se på film under bar himmel. Vi såg Django Unchained förresten, och den var superbra! Filmen började lite senare än vad vi trodde bara, så jag blev väldigt trött i ögonen.. Men ja, bra film och bra utomhusbiograf!
 
Det är superdupermegavarmt här för övrigt. En calima började igår och det är typ 40 grader på dagarna och 25 på kvällarna. Liiiiiiiiiite jobbigt faktiskt, om man ska få vara jävlig och klaga på värmen. MEN också GÖTT såklart. Jag är glad :))))))))))))))))))))))))))
 
Ikväll ska vi på grillfest och imorgon ska vi till stranden!
 
 
Här är jag varm och försöker sova.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0