Den bästa terapin

 
Jag har i och för sig inte provat någon annan, men är fan tveksam till att det kommer behövas, så länge jag har två ben. Det finns nog inget som är mer befriande, rensande eller avslappnande. Självklart måste jag ha människor runt omkring mig (eller på skype) att prata med också, men att springa är nog faktiskt nästan lika viktigt för mig.
 
Igår kväll sprang jag cirka 5 km och på bilden ovan ser ni var jag avslutade den rundan. Är det inte helt sjukt? Känner mig som världens mest lyckosamma person. Idag fick jag dock för mig att jag skulle träna på förmiddagen. Klockan 10 var det 30 grader och min kropp klarar inte riktigt det på typ två klunkar vatten och lite yoghurt på de senaste tolv timmarna. Jag tog slut efter en kvart. Det är lite synd att det ska vara så himla varmt så tidigt, för ibland är det skönt att kunna träna på dagen, men i några månader till lär det bara bli löpning efter klockan åtta. Hur som helst - alla borde bara springa! Helt gratis också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0