Med datorn i koma

 
Min dator har ju länge varit en slags tickande psykosbomb. Har snart haft den i tre år och den håller ju antagligen inte så länge till. I hopp om en liten förbättring håller vi (läs: Dea) på at formatera den och börja om på nytt igen. Det blev visst nåt problem under processen och det tar lite längre tid än väntat. Därför sitter jag nu vid Pröppens dator och passar såklart på att photobootha, i väntan på att min kära dator ska vakna upp frisk och glad.
 
Filmen vi såg igår hette "Jack Reacher" och var asbra! Nu ska vi börja se serien "Orange is the new black", som jag bara har hört massa bra om. Sedan ska jag jobba. Får lönechecken idag, enda anledningen till att jag sitter på det där himla telefonkontoret. Det var vad jag hade att säga idag. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jullan

ÄLSKAR OITNB på Netflix!! Skit bra serie!

Svar: alltså ja! har sett typ två avsnitt och älskar det.
lells

2013-08-22 @ 15:40:00
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0