Middag i öknen


Idag är det som sagt exakt ett år sedan vi flyttade hit och det bestämde jag att vi skulle fira med picknickmiddag på stranden. Vi tog med oss bröd, brie, salami, tortilla, pimientos, kex och champange och satte oss på en sanddyn här nere i Maspalomas.

Där ser man allt som är fint. Havet. Öknen. Bergen.
 
Ja, jag har bränt mig lite på näsan idag..!
 
Jag fick agera fotograf åt ett gäng spanska tjejer, som efter att ha tagit 1325689 st hoppbilder på varandra frågade om jag kunde ta en bild på dom alla. Jag saknade mitt tjejgäng lite och önskar att vi också kunde ta hoppbilder i sanddynerna.....
 
Mi amor.
 
Sedan gick solen ner och vi åkte hem. Har haft typ världens finaste söndagsmiddag och fattar inte varför vi aldrig gjort detta innan. Dags att ändra på i alla fall! Mer picknick i livet, alltså!
 

Kommentarer
Postat av: Olympia Thurfjell

Vilken underbart härlig blogg du har. :) Hoppas du får en fin morgondag!

Svar: men åh tack! detsamma! började dagen med en löptur så det blir nog bra :)
lells

2013-08-28 @ 20:55:01
URL: http://lympan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0