Nio timmar till fredagsmys

 
Om exakt nio timmar är jag tillbaka i soffan igen, med ett glas rödvin och nåt gött till middag. Sen lite choklad och yatzy med min kille. Det är endast tankarna på det här som får mig att ta mig till jobbet överhuvudtaget. Är så fruktansvärt trött och så fruktansvärt osugen på det här himla jobbet.
 
Men förhoppningsvis är det MAX en månad kvar av denna plåga. Då borde försäljningen kunna komma igång på gamla jobbet och jag ska dit och se hur det blir. De har ändrat en massa och det verkar bli mycket bättre nu, så skulle vara kul om det kändes bra med allt. Vill ju kunna ha ett superkul jobb OCH tjäna bra med pengar i vinter... 
 
Det absolut första jag ska göra när jag har pengar över är att klippa mitt jävla hår! Alltså ser ni hur det ser ut eller? Som ett pluffs bara. Tråkigt. Torrt. Oplanerat. Nu har jag ju i och för sig morgonfrilla också, men det blir inte mycket bättre än så här. Vet inte vad jag ska göra med det dock? Tror jag måste klippa kort och ha någon slags frisyr igen. Hade tänkt spara ut det, men det blir ju aldrig fint. Bara hänger där. Nu ska jag sluta tjata och lyssna på pod istället. CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0