Tacos, jobb och fotoresa

Igår kväll kom Maria och Michael hit och åt tacos och myste lite. Vi spelade kort tills alla var helt superslut och dom åkte hem vid tolvtiden. Tiden gick så fruktansvärt sakta på jobbet igår och jag blir så himla slut i huvudet av att sitta framför den där datorn och ringa, så jag är halvt död varenda kväll när jag kommer hem.. Denna vecka har jag i alla fall haft sålt något, två gånger! Då känns det ju lite roligare, och så får jag lite mer i lön nästa vecka. 

Förutom jobb och tacos, så har jag hittat ännu en sak som jag vill lägga pengar på. Se här bara! Fotoresa. Roadtrip. USA. Nästa sommar. Måste. Spara. Pengar. 
 
Om man klickar på bilden, så är det en sån där fin länk, så man kommer till en sida där man kan läsa mer om resan. Om man nu vill det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0