Världens bästa uppfinning

 
Okej. Någon i detta universum har skapat den allra smartaste, godaste, snabbaste efterrätten någonsin! Min kära snubbe hittade den någonstans i internetvärlden och nu är den i min hand. Brownie. I. Kopp. Det tar alltså cirka två minuter och smakar som.. En helt underbar brownie! Man tar typ 0,6 dl socker och lika mycket mjöl, 2 msk kakao, 2 msk olivolja och 3 msk vatten. I en kopp då. Och så sätter man koppen i mikron i 1,40 minuter och sen är det bara att ätaaaaaa. Vänta någon minut kanske, för det är svinvarmt. 
 
Ja, jag vet, sa ju att det var genialt. Och varsågoda för att jag har gjort era liv värdiga att leva. Ingen orsak. Ät en himla brownie nurå!

Kommentarer
Postat av: Jullan |

När vi hade gäster i fredags var jag tvungen att prova!!! SJUUUKT GOTT och SJUUUKT ENKELT ;-) Din gubbe är BÄST :-D

2013-08-25 @ 10:21:58
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0