¡FELIZ NAVIDAD!

 
Det blev ljus i granen istället, insåg att det ju inte alls var mysigt utan. Och titta så fint! Hade 100% julkänsla igår kväll, när vi satt här och drack öl, åt choklad och somnade i soffan till Ensam Hemma. Sovmorgon, skinkmacka, risgrynsgröt, rim och julkalendern på det och jag älskar redan den här dagen. Och solen skiner och det är typ 20 grader varmt. Det är konstigt.
 
Det är också konstigt att inte vara i Vimmerby, inte träffa mamma, pappa eller bruschan, inte träffa farmor och farfar, kusiner och annan släkt, för första gången på 22 jular. Megakonstigt och såklart tråkigt, för jag saknar alla jättemycket! Men det är också superskönt att vara här, utan stress, press, stök, hit och dit och allt sånt jobbigt. Jag har min fina kille och vi har fina vänner här och det räcker faktiskt ibland. Känns ändå som att jag har med mig alla andra lite i tanken och hjärtat och så. God jul, allihopa, jag älskar er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0