Med sockar på Gran Canaria


Så här trött är jag nu. Och typ alla andra dagar när jag kommer hem från jobbet.

Så här känner jag för vädret idag. SVINKALLT! Ka faaan lissom?!
 
Känns tyvärr lite svårt att göra den här bloggen intressant just nu, när jag jobbar mycket, länge och hårt för det mesta. Har liksom ingen energi kvar till att tänka när jag kommer hem. Men jag gör mitt bästa. Kom precis hem från jobbet och det är som sagt kallt och blåsigt ute. Nu ska jag lägga mig i soffan, lyssna på typ Tallest man on earth och spela candy crush. Sedan ska jag försöka ta mig ut på en promenad i alla fall. Blir ju lite piggare av sånt. Och soppa till middag! Pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0