Effektivitetens tid

För att förenkla detta inlägg tänker jag i punktform att berätta vad som har hänt de senaste dagarna.
 
  • Jag gick min första egna tur på jobbet i torsdags. Var asnervös men det kändes helt okej.
  • Jag sålde ett medlemskap igår på min andra tur. Blev överlycklig och jättestolt.

  • Vi myste med Deas familj igår kväll ända tills de var tvungna att sova (de åkte vid halv sex imorse).

  • Efter det gick vi till Rokoko, drack vin och lyssnade på live-musik. Sedan gick vi till Saloon, drack öl och spelade biljard. Det var så trevligt där att vi inte var hemma förrän vid fyra.

  • Idag har vi trots lite bakfylla, varit helt otroligt megaeffektiva. Vi har varit på marknad, ätit våfflor, handlat, Dea har fått håret klippt, tvättat, solat, diskat, fixat massa krokar här och där, planterat ett träd, persilja och chili och nu precis är maten i ugnen. Förstår faktiskt inte hur vi orkat?!
Viktigt att nämna är att Dea gick upp vid klockan 9, efter fyra timmars sömn, för att fixa lite jobbgrejer och har alltså utöver det klarat av allt annat. Hans energi är oändlig idag! Kul kul. Efter maten kanske vi även städar hemmet och/eller åker till Vecindario och köper tennisrack med mera.
 
 
Mobilbilder!
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0