Från ett hörn i soffan

 
Efter en bra arbetsdag igår (det underbara paret kom tillbaka, och sa JA) åt vi fantastisk lax och drack massa vin. Sedan gick vi ut och ägnade oss åt karaoke, happy hours och sånt. Jag åkte hem lite tidigare än snubbarna och åt kycklingkebab  och drack mjölk i sängen innan jag somnade.
 
Idag har bakfyllan härjat i vårt hem och Dea och Pelle har knappt kunnat röra sig. Jag har mått bra, men mest legat i solstolen och flötat. Nu har vi ätit vegetarisk lasagne och sett på Melodifestivalen. Inget vidare idag heller.. Nu ligger jag halvt död och bara gosar in mig i soffan. Ska poppa popcorn också!
 
Imorgon fyller Pelle år, så då ska vi äta middag ute och fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0