God morgonstund



Idag gick jag visst upp alldeles för tidigt. Jag behöver inte åka till jobbet förrän vid nio och har varit helt klar i typ en kvart. Vet inte riktigt hur det blev så, men jag känner mig utvilad så det gör ju inget. Idag kommer dagen FÖRMODLIGEN börja med en deal, då jag hade världens underbaraste par igår som älskade både konceptet och mig, hihi. Men de behövde verkligen bara en natt för att fundera lite mer, så de kommer tillbaka idag och jag är nästan 100% säker på att de kommer köpa. Vore najsigt så här en fredagsmorgon!

Ikväll ska vi dricka vin och sen ta med Pelle ut på fest, tjoho! Nu ska jag läsa tills granne Thomas kommer och härjar om att vi ska åka. Ha en trevlig fredag, världen!

Kommentarer
Postat av: BelleBoo

Va roligt! Även om jag inte vet vad det är för koncept, vill du berätta? Vad jobbar du med liksom? :).

Svar: kan skriva mer om jobbet i ett inlägg.. snart.. :)
lells

2013-02-08 @ 13:42:53
URL: http://belleboo.blogg.se
Postat av: Julia | Vardag & träning på västkusten

Vad är de för deal'er du säljer Neeeeea? :-) saknar dig btw!!!!!!

Svar: ska väl förklara det mer dååååå :) saknar dig med!
lells

2013-02-08 @ 21:50:00
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0